Товари у кошику

Гарантійні зобов'язання

ПОВЕРНЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

Ми дуже вдячні Вам за інтерес до велосипедних компонентів Garbaruk!

Ми прагнемо, щоб кожен з наших клієнтів залишилися задоволені процесом придбання, якістю обслуговування та використанням наших продуктів, і ми докладаємо максимум зусиль для дого, щоб виправдати Ваші найвищі очікування.

Проте, якщо в якомусь випадку Ви залишились незадоволені якістю наших продуктів чи обслуговування, ми можемо горантувати Вам, що:

  1. - Ви маєте право повернути товар, що не був у використанні протягом 14 днів після отримання Вашого замовлення*;
  2. -якщо товар був пошкоджений при перевезенні, ми надішлемо Ваше замовлення повторно за наш рахунок (просимо надати фото-доказ пошкодження товару якомога швидше).

Згідно правил платіжних систем VISA/MasterCard у разі. якщо Ви залишились незадоволені якістю наших товарів чи послуг, після узгодження ми повинні повернути сплачені банківською картою кошти на карту, якої був здійснений платіж.

WARRANTY

Компанія Garbaruk продовжує працювати над вдосконаленням існуючих продуктів, щоб забезпечити їх високу якість. У випадку, якщо Ви помітили недоліки, які не дають змоги використовувати наші продукти за призначенням, ми можемо замінити товар протягом 1 (одного) року після придбання за наступних умов:

  1. - вихід товару з ладу не був викликаний діями користувача, що призвели до фізичного пошкодження товару (удар передньою зіркою об каміння тощо, що призвело до її поломки);
  2. - товар використовувався за призначенням, згідно умов експлуатації і на велосипеді, компоненти якого сумісні з товаром;
  3. - скарга не стосується фізичного зносу товару при використанні його за прямим призначенням (пошкодження шару анодування тощо, що є нормальним результатом використанням товару).

Ми гарантуємо. що товар. який ми Вам продаємо, не має дефектів (не стосується уцінених товарів, які були продані зі згоди покупця і після інформування його про усі недоліки такого товару) і може бути використаний разом з сумісним обладнанням, перелік якого вказаний в описі товару.

Всі питання повернення чи гарантійної заміни товару розглядається в індивідуальному порядку. Якщо у Вас є питання чи зауваження стосовно якості придбаних товарів, напишіть нашій службі підтримки клієнтів: info@garbaruk.com.

*При необхідності відправлення товару поштовими компаніями і відсутності дефектів товару доставку сплачує покупець